مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:222023-08-15اقتصادي

الکترونیکی شدن امضاء دفاتر ثبت شرکت ها اجباری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهدی اقبال صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: امضا کنندگان قانونی دفتر ثبت شرکت ها ابتدا باید نسبت به خرید گواهی امضای الکترونیک اقدام نمایند و با این امکان، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت ها برای پرداخت هزینه آگهی و امضای دفتر ثبت شرکت ها نیست.

وی با بیان این که امضا کنندگان قانونی به دو روش میتوانند گواهی امضای الکترونیک خریداری کنند، افزود: خرید گواهی امضا و توکن سخت افزاری یک روش است که متقاضیان میتوانند با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی که امضاء الکترونیکی و توکن ارائه میدهند آن را خریداری کنند.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد تصریح کرد: روش دیگر، خرید گواهی امضاء همراه از طریق اپلیکیشن کانون سردفتران و دفتریاران و نصب آن بر روی گوشی همراه می باشد.

  اقبال با تاکید بر تهیه گواهی امضاء الکترونیک گفت: امضا کنندگان دفاتر ثبت شرکت ها جهت اطلاع بیشتر به سایت کانون سردفتران و دفتریاران به نشانی: https://notary-news.

ir/?p=9339 مراجعه نمایند و با توجه به اینکه این طرح در حال حاضر بصورت آزمایشی در حال اجرا می باشد و در کل کشور این امکان فراهم شده است احتمال بروز اختلال می رود که از صاحبان امضای قانونی درخواست می نماید صبر و حوصله به خرج داده و با صبوری اداره ثبت اسناد استان یزد را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن امضاء دفاتر ثبت شرکت ها اجباری شد

الکترونیکی شدن امضاء دفاتر ثبت شرکت ها اجباری شد