مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:362023-08-04سياسي

فرمانده سپاه قدس گیلان: مسؤولان نباید مردم را گرفتار بوروکراسی های اداری کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، سردار محمد عبدالله پور در مراسم یادواره 167 شهید این شهرستان و در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه نسل جدید هنوز با شهدا و ویژگی های دوران دفاع مقدس آشنایی ندارد، اظهار کرد: شهدا با فدا کردن خون پاک خود با پروردگار معامله کرده و با تکیه به قدرت الهی به شهادت رسیدند.

وی شهدا انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت را مطهر قدرت و استحکام جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمنان از روحیه استکبار ستیزی ملت و جوانان این مرز و بوم در هراس هستند زیرا آنان در دوران دفاع مقدس دیدند که چگونه رزمندگان اسلام با خون پاک خود از این نظام حفاظت کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر تکیه به نیروی بالقوه شهدا در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر مردم، مسؤولان و تمامی کارگزاران کشور در انجام امور خود به شهدا تکیه کنند هیچ قدرتی توان نفوذ و مقابله با ایران را ندارد.

عبدالله پور با اشاره به برنامه های مختلف دشمن علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران تصریح کرد: جنگ ترکیبی که در سال گذشته در کشور رخ داد آخرین برنامه دشمن برای نابودی و به انزوا کشاندن کشور بود ولی مردم ایران از ترور ها، جنگ های اقتصادی، نرم و ترکیبی هراسی نداشته و بار دیگر دشمن را سرافکنده کردند زیرا مسیر مردم مسیر شهدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه قدس گیلان: مسؤولان نباید مردم را گرفتار بوروکراسی های اداری کنند

فرمانده سپاه قدس گیلان: مسؤولان نباید مردم را گرفتار بوروکراسی های اداری کنند