مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 21:252023-08-05سياسي

رسانه ها نقش واقعی خود در تبیین شرایط را ایفا کنند


معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پشت نقاب دشمن حقیقت دیگری نهفته است که رسانه ها وظیفه دارند این نقاب را کنار بزنند.

- ایسنا/زنجان معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پشت نقاب دشمن حقیقت دیگری نهفته است که رسانه ها وظیفه دارند این نقاب را کنار بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ابوالفضل شکارچی شامگاه امروز (شنبه 14 مردادماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید الشهدا (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: اکنون مردم و انقلاب اسلامی در شرایط حساسی قرار دارند.

جهان در حال تحول و دگرگونی است و نظام های تک قطبی در حال فروپاشی هستند و در پی این مسئله، نظام نوینی در حال شکل گیری است؛ این شرایط فرصتی است که در این نظام تحولی جایگاه واقعی خود را تعریف کنیم.

وی افزود: در راستای این جابه جایی همین قدرت های سلطه گر و در راس آنها آمریکای جنایت کار که به عنوان شیطان بزرگ شناخته می شود، برای حفظ جایگاه خود در حال دست و پا زدن هستند و هر چقدر نظام سلطه دست و پا می زند بیشتر در باتلاق فرو می رود.

شکارچی با بیان اینکه رسانه ها در این شرایط رسالت سنگینی را به عهده دارند، تصریح کرد: رسانه ها باید بتوانند در تبیین شرایط، نقش واقعی خود را ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها نقش واقعی خود در تبیین شرایط را ایفا کنند

رسانه ها نقش واقعی خود در تبیین شرایط را ایفا کنند