مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 22:352023-07-27اجتماعي

سرخس نیازمند کمک فوری است/21 نفر تاکنون راهی مراکز درمانی شده اند


هر چند توفان از امشب مقداری فروکش می کند اما برای خاک روبی نیازمند کمک فوری از مرکز استان هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار سرخس گفت: هر چند توفان از امشب مقداری فروکش می کند اما برای خاک روبی نیازمند کمک فوری از مرکز استان هستیم.

حسن نوری زاده در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز هم شرایط شهرستان سرخس به لحاظ توفان و گرد و خاک شدید در وضعیت هشدار و بحرانی قرار داشت، به همین دلیل حرکت تمامی قطارها را برای حفظ جان مسافران متوقف نمودیم اما تردد در جاده های مواصلاتی انجام می شود.

وی تصریح کرد: هرچند توفان مقداری فروکش کرده اما مراجعات به مراکز درمانی به دلیل نارسایی های تنفسی به شدت افزایش یافته است.

فرماندار سرخس خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار بیش از 21 نفر از شهروندان به واسطه نارسایی تنفسی به مراکز درمانی شهرستان مراجعه داشته اند.

وی بیان کرد: هرچند بر اساس اعلام هواشناسی توفان امشب به پایان خواهد رسید، اما دستگاه های عضو مدیریت بحران همچنان در آماده باش هستند.

نماینده عالی دولت در سرخس با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات و توفان و حجم خاک را در محور سرخس به کندکلی، صمدآباد، قوش خزایی و جاده ترانزیتی گنبدلی داشتیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بزرگ ترین و مهم ترین مشکل کمبود تجهیزات و ماشین آلات خاک روبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخس نیازمند کمک فوری است/21 نفر تاکنون راهی مراکز درمانی شده اند

سرخس نیازمند کمک فوری است/21 نفر تاکنون راهی مراکز درمانی شده اند