مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-11سياسي

به وعده هر سه ماه یکبار افتتاح یک طرح احیای دریاچه ارومیه عمل شده است


دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه گفت: با حمایت دولت سیزدهم و اهتمام جدی دستگاه های متولی، به وعده بهره برداری از یک طرح احیای دریاچه ارومیه در هر سه ماه یک بار عمل شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه گفت: با حمایت دولت سیزدهم و اهتمام جدی دستگاه های متولی، به وعده بهره برداری از یک طرح احیای دریاچه ارومیه در هر سه ماه یک بار عمل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، محمدصادق معتمدیان در شانزدهمین جلسه کمیته استانی نجات دریاچه ارومیه که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، افزود: طرح های احیای دریاچه ارومیه در حوزه سخت افزاری با سرعت در حال پیشرفت بوده و تا پایان سال شاهد به نتیجه رسیدن بخش قابل توجهی از این اقدامات خواهیم بود.

وی همچنین به برنامه ریزی برای مدیریت مصرف آب در حوزه کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه نرم افزاری، تدابیر لازم برای تشدید نظارت بر کنترل میزان مصرف آب در حوضه آبریز دریاچه ارومیه اندیشیده و اجرای آن نیازمند حمایت در سطح ملی است.

استاندار آذربایجان غربی از اختصاص 2 هزار 300 میلیارد تومان اعتبار برای احیای دریاچه ارومیه در سال جدید نیز اشاره کرد و افزود: تغییر الگوی کشت در حوضه آبریز دریاچه ارومیه به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به وعده هر سه ماه یکبار افتتاح یک طرح احیای دریاچه ارومیه عمل شده است

به وعده هر سه ماه یکبار افتتاح یک طرح احیای دریاچه ارومیه عمل شده است