مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-13اقتصادي

خط تولید شرکت آلیاژی ذوب آهن ملایر راه افتاد


فرماندار ویژه ملایر به بیش از 400 میلیارد تومان بدهی های اخیر شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر به دلیل برخی اشکالاتی که در مجموعه فعالیت های این شرکت رخ داد، - ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر به بیش از 400 میلیارد تومان بدهی های اخیر شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر به دلیل برخی اشکالاتی که در مجموعه فعالیت های این شرکت رخ داد، اشاره و مطرح کرد: با تدابیر صورت گرفته و مجموعه اقدامات، هدایت ها و حمایت های استاندار همدان، در روزهای اخیر شاهد تغییر مدیریت این شرکت هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملایر، سلمان اسماعیلی در جریان بازدید از مراحل تست و راه اندازی شرکت ذوب آهن آلیاژی و واحد نورد این شرکت با حضور سرمایه گذار و مدیریت جدید شرکت، احیای واحدهای تولیدی راکد و بازگرداندن آنها به چرخه تولید را یکی از مهمترین سیاست های دولت سیزدهم خواند که دولت برای آن برنامه ریزی دارد و با تمام توان آن را دنبال می کند.

اسماعیلی ادامه داد: پیرو سیاست های دولت سیزدهم، پیگیری های لازم با حمایت های استاندار همدان، برای احیای شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر انجام شد.

وی به بیش از 20 سال سابقه تولید شرکت ذوب و نورد آلیاژی ملایر اشاره و خاطرنشان کرد: این شرکت در روزهای ابتدایی شروع به کار، تولید بالایی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولید شرکت آلیاژی ذوب آهن ملایر راه افتاد

خط تولید شرکت آلیاژی ذوب آهن ملایر راه افتاد