مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-10سياسي

ایسنا رسانه مورد احترام جوانان/ توفیقات جهاددانشگاهی غرورانگیز است


جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان با تأکید بر ضرورت عمق بخشی نفوذ رسانه ها در بدنه مردمی، گفت: ایسنا امروز مورد احترام جوانان و دانشجویان است.

- ایسنا/گلستان جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان با تأکید بر ضرورت عمق بخشی نفوذ رسانه ها در بدنه مردمی، گفت: ایسنا امروز مورد احترام جوانان و دانشجویان است.

سردار سیدموسی حسینی صبح امروز 19 خرداد با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گلستان ضمن دیدار با معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، سردبیر و اعضای هیئت تحریریه این رسانه با اشاره به اینکه خبرنگاران با دل کوچیکی دارند که حاصل روح بلند آنهاست.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید پایگاه اجتماعی خود رو عمق بخشی کنند، افزود: برون داد این عمق بخشی تبدیل به اعتماد خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا با تأکید بر اینکه شما رسانه های انقلابی باید به روایتگر اول اخبار تبدیل شوید، خاطرنشان کرد: امروز شما قابل احترام جوانان و دانشجویان هستید و باید تلاش کنید تا اولین روایت را به آنها برسانید تا دلهای آنها را متوجه توفیقات انقلاب اسلامی و ایران پس از پیروزی انقلاب کنید.

حسینی توفیقات انقلاب اسلامی را در مقایسه با دوره ستمشاهی را غیرقابل مقایسه دانست و گفت: شما در توان موشکی و دفاعی شاهد هستید که از داشتن چند راکت جنگی عاریتی با عمق نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا رسانه مورد احترام جوانان/ توفیقات جهاددانشگاهی غرورانگیز است

ایسنا رسانه مورد احترام جوانان/ توفیقات جهاددانشگاهی غرورانگیز است