مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-13سياسي

300 خادم الحسین از رودان به اربعین اعزام می شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان گفت: 300 خادم الحسین از شهرستان رودان در قالب دو موکب به کشور عراق و شهرها کربلا و سامرا اعزام خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر کرامتی در جلسه ستاد اربعین شهرستان رودان با اشاره به خدمات بسیار مطلوب و مناسب دو موکب شهرستان رودان در کربلای معلی و سامرا گفت: طی سال های گذشته عملکرد موکب حضرت علی اکبر علیه السلام در کربلا و بقیه اله در سامرا بسیار درخشان بوده است و در این راستای همکاری دستگاه های اجرایی با این مواکب باید بیش از پیش باشد.

وی افزود: خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین علیه السلام سراسر نور و برکت است و با وجود این دو موکب و خدمت به زوار اربعین برکت به شهرستان سرازیر خواهد شد و هرگونه همکاری برای خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین موجبات افزون شدن این برکت خواهد شد.

کرامتی با بیان اینکه قریب به 300 خادمان از شهرستان در قالب این دو موکب جهت خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام در کشور عراق اعزام خواهند شد گفت: این خدام در قالب موکب حضرت علی اکبر علیه السلام در کربلا و موکب بقیه اله در سامرا به زوار خدمات رسانی می کنند و تلاش خواهد شد با برنامه ریزی مناسب در اعزام این خدام تسهیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 خادم الحسین از رودان به اربعین اعزام می شوند

300 خادم الحسین از رودان به اربعین اعزام می شوند