مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-07سياسي

قادری: جهاددانشگاهی بستر حمایت از شرکت های دانش بنیان ایجاد کند


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی در زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان امکان و فرصت خوبی دارد و می تواند بسترهای مناسبی برای حمایت از این شرکت ها را فراهم کند.

- /جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ قادری: جهاددانشگاهی بستر حمایت از شرکت های دانش بنیان ایجاد کند ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی در زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان امکان و فرصت خوبی دارد و می تواند بسترهای مناسبی برای حمایت از این شرکت ها را فراهم کند.

جعفر قادری دوشنبه 16 مرداد با تبریک چهل و سومین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی بیان کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی است و در طول سال های بعد از انقلاب در حوزه های مختلف فعالیت داشته و منشاء خیرات و برکات بسیاری بوده است.

او افزود: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی و با ساختار غیردولتی قدرت مانور خوبی داشته است و در بخش هایی که خلأ حضور دستگاه های دولتی داشتیم با چابکی و قدرت مانوری که داشته است، کارهای خوبی را انجام داده است.

قادری با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی قطعاً در سال های آتی می تواند منشاء خیرات و برکات زیادی باشد، گفت: می توان از ظرفیت های جهاددانشگاهی برای پیشبرد کاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادری: جهاددانشگاهی بستر حمایت از شرکت های دانش بنیان ایجاد کند

قادری: جهاددانشگاهی بستر حمایت از شرکت های دانش بنیان ایجاد کند