مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-21دانش

پذیرش دانشجو دانشگاه پیام نور در طرح جاماندگان کنکور


سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی با اشاره به طرح ثبت نام جاماندگان از کنکور و جذب بدون آزمون در این دانشگاه گفت: علاقمندان در صورت تمایل به شرکت در این طرح می توانند از 31 مردادماه جاری تا چهارم شهریورماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و بعد از بارگذاری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی یونسی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره نحوه فعالیت دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: ما دانشگاه پیام نور را یک دانشگاه فوق العاده مردمی می دانیم، چرا که در هر شهری یک مرکز فعالیت دارد و راه دسترسی به آن آسان است.

وی افزود: کلیه اقدامات آموزشی پیام نور با مجوز شورای گسترش وزارت علوم انجام می شود، ورود دانشجویان نیز با نظارت و مستقیم این وزارتخانه صورت می گیرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی با اشاره به طرح ثبت نام جاماندگان از کنکور و جذب بدون آزمون در این دانشگاه گفت: علاقمندان در صورت تمایل به شرکت در این طرح می توانند از 31 مردادماه جاری تا چهارم شهریورماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و بعد از بارگذاری مدارک منتظر اعلام نتایج باشند.

یونسی تأکید کرد: متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که در درج معدل کتبی پیش دانشگاهی خود اشتباه نکنند و آن را به درستی لحاظ کنند، چرا که در صورت قبولی اگر معدل را اشتباه وارد کرده باشند، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو دانشگاه پیام نور در طرح جاماندگان کنکور

پذیرش دانشجو دانشگاه پیام نور در طرح جاماندگان کنکور