مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-09اجتماعي

جزییات پذیرش و نگهداری افراد زیر 18 سال در یاورشهر 2


معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به حمایت خانواده ها از رسیدگی به معتادان صغر سنی گفت: مردان منع پذیرشی در یاورشهر 3 ، بانوان در یاورشهر 8 و افراد زیر 18 سال در مرکز یاور شهر 2 نگهداری می شوند.

-  محمد امین توکلی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه در دوره ششم مدیریت شهری تمامی افراد منع پذیرشی در یاورشهرها ساماندهی می شوند، گفت: مردان منع پذیرشی در یاورشهر 3 ، بانوان در یاورشهر 8 و افراد زیر 18 سال در مرکز یاور شهر 2 نگهداری می شوند.

وی به خدمات مستمر و شبانه روزی که به این افراد ارائه می شود، افزود: معتادان متجاهر، سالمندان بالای 65 سال، معتادان دارای زخم های باز عفونی، بیماران دارای ایدز و هپاتیت، افراد زیر 18 سال، معلولان منع پذیرش و افراد دارای مشکل اعصاب روان جزء منع پذیرشی ها هستند که در مراکز خاص یاور شهر پذیرش و نگهداری می شوند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در خصوص شرایط نگهداری افراد زیر 18 سال در یاور شهر 2 گفت: باتوجه به اینکه پذیرش خانواده ها در موارد رسیدگی به معتادان صغر سنی بالاست؛ لذا پس از جمع آوری و ورود این افراد به یاورشهر با خانواده های آنها ارتباط برقرار شده و  خوشبختانه برای بازگشت آنها به کانون خانواده استقبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پذیرش و نگهداری افراد زیر 18 سال در یاورشهر 2

جزییات پذیرش و نگهداری افراد زیر 18 سال در یاورشهر 2