مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-29سياسي

زنان رشدیافته در مکتب حسینی تحول آفرین هستند


مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ملارد گفت: زنان رشدیافته در مکتب حسینی تحول آفرین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکرم حاجی زاده صبح شنبه در نشست تخصصی زنان عاشورایی با رویکرد صیانت از جمعیت که با حضور بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی بخش صفادشت برگزار شد اظهار داشت: زنان رشد یافته ی مکتب حسینی تحول آفرینند و با بصیرت و خودآگاهی جامعه را به سوی خیر و صلاح راهبری می کنند.

حاجی زاده گفت: دامن این مادران بصیر است که کانون پرورش نسلی فرهیخته است، نسلی که قداست خانواده و میهن و نظام را می شناسد و برای اعتلای آن تلاش می کند، لذا دغدغه مند کردن مادران نسبت به آینده فرزندان خود و جامعه ضروری است.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ملارد با بیان اینکه امید آفرینی و تقویت ایمان اصلی ترین مؤلفه تأثیرگذار در حرکت به سوی وضعیت مطلوب است، افزود: زیرساخت های جامعه برای رفاه و رشد و تحصیل و اشتغال نسل آینده محیا است، نباید کوته بینی و عافیت طلبی اراده ما را نسبت به تأمین آرامش و نشاط و قدرت و آینده خانواده و جامعه خودمان سست کند.

وی ادامه داد: تکریم جایگاه متعالی مادران و ترویج حس خوب مادری در جامعه و بردن حمایت ها به سمت آنان می تواند در تسهیل فرزند آوری و فرزندپروری مؤثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان رشدیافته در مکتب حسینی تحول آفرین هستند

زنان رشدیافته در مکتب حسینی تحول آفرین هستند