مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-08سياسي

حجت الاسلام انصاریان: عرش الهی با خون سیدالشهدا(ع) به لرزه افتاد+فیلم


حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان گفت: ریخته شدن خون سیدالشهدا(ع) به اندازه ای سنگین و سخت بوده که حضرت می فرمایند: «وَاقْشَعَرَّتْ لَهُ أَظِلَّهُ الْعَرْشِ» سقف های عرش پروردگار از عظمت و ارزش این خون لرزید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان در سخنرانی به مناسبت ماه محرم برای شناخت بهتر امام حسین(ع) به موضوع  عظمت ابی عبدالله (ع) در کلام امام صادق (ع) پرداخت.

شناخت ابی عبدالله(ع) از طریق چهار منبع وی در این خصوص اظهار داشت: در این ایام ویژه که ایام محرّم، ایام حزن اهل بیت(ع) و عاشقان آن ها، به ویژه عاشقان حضرت سیدالشهدا(ع) است، یکی از بهترین مسائل برای ما، این است که شناخت و معرفت خود را نسبت به سرور شهیدان و پیشوای عاشقان در حدی مایه دارتر کرده و نور معرفتمان را نسبت به حضرت تقویت کنیم.

ما باید برای شناخت حضرت ابی عبدالله(ع) به چهار منبع مراجعه کنیم.

وی افزود: اول قرآن مجید است؛ به طور یقین، آیاتی در قرآن کریم بنا به راهنمایی ائمه طاهرین(ع)، حضرت ابی عبدالله الحسین(ع) مصداق اتمّ و اکملش است.

منبع دیگر روایات است؛ روایاتی که از امیرالمؤمنین(ع) تا امام دوازدهم درباره شخصیت و عظمت حضرت سیدالشهدا(ع) در معتبرترین کتاب ها نظام داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام انصاریان: عرش الهی با خون سیدالشهدا(ع) به لرزه افتاد+فیلم

حجت الاسلام انصاریان: عرش الهی با خون سیدالشهدا(ع) به لرزه افتاد+فیلم