مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-12ورزشي

مصطفی هاشمی: برخی اتفاقات در بسکتبال فاجعه است/ بازیکن سالاری را رواج ندهید


بسته شدن دو قرارداد توسط بازیکنان ملی پوش با باشگاه های مختلف، از بد اخلاقی های چند فصل اخیر بسکتبال ایران بوده که تکرار آن در نوع خود قابل تامل است.

- بسته شدن دو قرارداد توسط بازیکنان ملی پوش با باشگاه های مختلف، از بد اخلاقی های چند فصل اخیر بسکتبال ایران بوده که تکرار آن در نوع خود قابل تامل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی چند روز پیش باشگاه شهرداری گرگان از توافق و امضای قرارداد با حسن علی اکبری، سنتر ملی پوش بسکتبال ایران خبر داده بود، اکنون شنیده می شود که این بازیکن با یک تیم دیگر هم قرارداد بسته است.

طبق خبرهای شنیده شده، علی اکبری به همراه دو بازیکن ملی پوش دیگر یعنی نوید رضایی فر و سالار منجی، قرارداد داخلی خود با باشگاه شهرداری گرگان را امضا کردند تا در فصل پیش رو زیر نظر مصطفی هاشمی و در تیم شهرداری گرگان بازی کنند اما، علی اکبری با یک تیم تهرانی هم به تازگی قرارداد بسته است.

* فعلا تیم را کامل نبسته ایم مصطفی هاشمی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا یارگیری شهرداری گرگان برای شروع فصل، تا این لحظه طبق خواسته شما پیش رفته است یا خیر؟ توضیح داد: هنوز یارگیری ما ناقص است اما سعی می کنیم تیم را کامل کنیم و همه مسئولان مربوطه در تلاش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی هاشمی: برخی اتفاقات در بسکتبال فاجعه است/ بازیکن سالاری را رواج ندهید

مصطفی هاشمی: برخی اتفاقات در بسکتبال فاجعه است/ بازیکن سالاری را رواج ندهید