مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-09اقتصادي

پیشرفت فیزیکی پروژه پل بسیج اردبیل به 25 درصد رسیده است


عملیات اجرایی پل بسیج در هفت مسیر آغاز شده و به پیشرفت فیزیکی مطلوب 25 درصدی رسیده است و عملیات احداث آن به جد در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در پارک بانوان برگزار شد، با اشاره به طرح عظیم دکوسنتر اظهار کرد: این طرح با شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب پس از هفت سال با تغییر کاربری جدید خود از بازار مبل به پروژه تجاری - مسکونی به دلیل صرفه اقتصادی و سودآوری برای شهرداری اردبیل با بررسی مجدد مسائل فنی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده و اجرای آن در دستور کار قراردارد.

وی در خصوص احداث پل بسیج افزود: عملیات اجرایی پل بسیج در هفت مسیر آغاز شده و به پیشرفت فیزیکی مطلوب 25 درصدی رسیده است و عملیات احداث آن به جد در حال انجام است.

شهردار اردبیل تصریح کرد: این طرح در محل پل هوایی اردبیل با هدف تکمیل کمربندی اجرا شده و با افتتاح آن کمربندی اصلی به خیابان های اطراف شورابیل وصل خواهد شد و این پروژه بزرگترین طرح در دست اجرای شهرداری اردبیل است.

صفری عنوان کرد: دستگاه های برف روب شهری خریداری شده و همچنین وسائط حمل و نقل شهری شامل اوتوبوس و ون های مدرن به دست شهرداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی پروژه پل بسیج اردبیل به 25 درصد رسیده است

پیشرفت فیزیکی پروژه پل بسیج اردبیل به 25 درصد رسیده است