مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-23سياسي

اجرای 450 برنامه فرهنگی مذهبی در حسینیه اعظم زنجان


مدیرروابط عمومی مسجد حسینیه اعظم زنجان گفت: با بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات مادی و معنوی و تلاش خادمان این مسجد و نیز با حمایت های مردمی در سال گذشته 450 برنامه فرهنگی مذهبی توسط این مسجد برگزار شده است.

- مجتبی شهامی، مدیر روابط عمومی مسجد حسینیه اعظم زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان، به نحوه پرداخت نذورات نقد و غیرنقدی مردم از سراسر کشور به مسجد حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: عزاداران می توانند نذورات خود را به دفاتر این مسجد که در محوطه این مکان و یا خادمانی که به صورت سیار در بین عزاداران هستند، پرداخت کنند.

مدیر روابط عمومی مسجد حسینیه اعظم زنجان به واحد نیابتی این مسجد اشاره کرد و گفت: برای سهولت  در نذر ادای عزاداران امسال هم طبق سنوات گذشته واحد نیابتی مسجد حسینیه اعظم زنجان فعال است به طوری که هم وطنان در سایر شهرها که به هر دلیلی نمی توانند در مراسم هشتم محرم حضور داشته باشند از طریق تماس با این واحد می توانند نذر خود را ادا کنند.

وی با بیان اینکه 26 خادم در این واحد مستقر هستند، ادامه داد: هم وطنان می توانند با شماره  33323030 تماس حاصل کرده و نذر خود را به صورت نقدی و یا غیر نقدی و یا حتی به صورت ذبح شده قربانی نذر خود را ادا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 450 برنامه فرهنگی مذهبی در حسینیه اعظم زنجان

اجرای 450 برنامه فرهنگی مذهبی در حسینیه اعظم زنجان