مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-05سياسي

آنچه در نخستین جلسه شورای قضایی گیلان گذشت


عصر امروز نخستین نشست استاندار گیلان با رییس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی گیلان در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد ک ه طرفین درباره مباحث مختلف گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز  در نشست رییس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی گیلان در سالن شهید انصاری استانداری با تأکید براینکه هم افزایی و تعامل مدیران حوزه های گوناگون از پایه های اصلی رشد و پیشرفت استان است، اظهار کرد: نمایندگان قوای سه گانه در استان، با همکاری و همدلی می توانند فضا را برای 2 اصل مهم و حیاتی ایجاد آرامش و امنیت و تسریع در حرکت به سمت رشد و توسعه، فراهم کنند.

وی با تأکید بر انجام وظایف محوله و خدمت به هم استانی ها با تکیه بر کار جهادی، افزود: اهداف مهمی چون حفظ و توسعه عدالت و رسیدن به توسعه پایدار و همه جانبه، با فعالیت مضاعف، کار جهادی و تلاش شبانه روزی محقق خواهد شد.

استاندار گیلان با قدردانی از زحمات مسؤولان و اعضای شورای قضایی استان، بیان کرد: اینک نیز فرد باتجربه ای ریاست دستگاه قضا در استان را برعهده گرفته و افق روشنی پیش رو است تا گره هایی که در خصوص فساد، عدالت و سایر موارد وجود دارد را در این تعامل باز کرده و در همه عرصه ها بیش از پیش موفقیت کسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در نخستین جلسه شورای قضایی گیلان گذشت

آنچه در نخستین جلسه شورای قضایی گیلان گذشت