مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:552023-07-29فرهنگي

خبر خوش ایرج راد درباره ساختمان خانه تئاتر


ایرج راد، رییس هیات مدیره خانه تئاتر خبر داد که بعد از مدت ها پیگیری و تلاش، پروانه پایان کار ساختمان جدید این خانه صادر شده است.

- ایرج راد، رییس هیات مدیره خانه تئاتر خبر داد که بعد از مدت ها پیگیری و تلاش، پروانه پایان کار ساختمان جدید این خانه صادر شده است.

او در این باره به ایسنا گفت: مدت ها درگیر برطرف کردن مسائل و اشکالاتی بودیم که از سوی آتش نشانی بابت ایمنی ساختمان مطرح شده بود و به غیر از آن نیز، شهرداری تهران مسائلی دیگر همچون فضای سبز و .

را مطرح کرده بودند که خوشبختانه همه این موارد، عملیاتی شد و چندی پیش توانستیم پایان کار ساختمان خانه تئاتر را بگیریم.

راد ادامه داد: برای اجرایی شدن مواردی که آتش نشانی و شهرداری خواستار رفع آن بودند، قراردادی با هوشمند هنرکار، یکی از اعضای هیات مدیره خانه تئاتر منعقد کردیم و در این مدت چندین نوبت بازدید از سوی آتش نشانی صورت گرفت و جلسات متعددی با آنان داشتیم تا سرانجام مسائل حل و فصل شد.

او با اشاره به دیگر مشکلاتی که برای دریافت پایان کار ساختمان خانه تئاتر وجود داشت، افزود: مساله پسماندها و پرداخت بدهی هایی که در این زمینه باقی مانده بود، از دیگر مسایلی بود که باید آن را برطرف می کردیم و برای این منظور چند جلسه به بخش الکترونیک شهرداری مراجعه کردم که خوشبختانه این مساله ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش ایرج راد درباره ساختمان خانه تئاتر

خبر خوش ایرج راد درباره ساختمان خانه تئاتر