مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-21اجتماعي

اجرای طرح ضربتی شهرداری برای کنترل جولان موش ها در شهر اصفهان


رییس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه جمعیت موش های سطح شهر تحت کنترل است، گفت: طرحی ضربتی شهرداری اصفهان با تیمی متشکل از 15 کارشناس برای کل شهر تعریف شده که آنها وظیفه آسیب شناسی و کنترل جمعیت موش ها را از طریق طعمه گذاری بر عهده دارند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه جمعیت موش های سطح شهر تحت کنترل است، گفت: طرحی ضربتی شهرداری اصفهان با تیمی متشکل از 15 کارشناس برای کل شهر تعریف شده که آنها وظیفه آسیب شناسی و کنترل جمعیت موش ها را از طریق طعمه گذاری بر عهده دارند.

رامین میر عسگری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره دلیل حضور موش ها در سطح شهر اصفهان، اظهار کرد: از گذشته تاکنون، حضور موش ها در سطح شهر وجود داشته و کنترل جمعیت آن ها جزو وظایف شهرداری است، ازاین رو واحدی با عنوان کنترل حیوانات موذی و سگ های ولگرد، متشکل از 15 نفر کارشناس در نظر گرفته شده که هر کارشناس به یک منطقه اختصاص داده می شوند.

این کارشناسان وظیفه آسیب شناسی و کنترل جمعیت موش ها را از طریق طعمه گذاری بر عهده دارند و این طعمه ها مورد تأیید اداره دامپزشکی و اداره سموم جهاد کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی شهرداری برای کنترل جولان موش ها در شهر اصفهان

اجرای طرح ضربتی شهرداری برای کنترل جولان موش ها در شهر اصفهان