مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-24بين الملل

اروپا؛ شب پره هراسان


امروز پاره های جهان اسلام به هم نزدیک تر شده اند.

اخراج سفیر سوئد از عراق اتفاق ساده ای نیست کما اینکه اخراج سفیر سوئد در همه کشورهای اسلامی به مطالبه عمومی شهروندان مسلمان آن تبدیل شده است.

- فارس پلاس؛ سعدالله زارعی در یادداشتی نوشت: اهانت به مقدسات اسلامی در غرب که از اوایل دهه 1360 شروع شد و از اوایل دهه 1370 شتاب پیدا کرد، در چند سال گذشته به اوج خود رسیده است.

دولت های اروپایی در پشت جریانات و افراد هتاک قرار گرفته و به آن رسمیت بخشیده اند.

در لابه لای اقدام جنایتکارانه اهانت به مقدسات اسلامی یک سخن زمینه ای عمدتاً از سوی محافل آکادمیک غرب شنیده می شود؛ جمعیت مسلمان اروپا در حال گسترش است ، اما واقعیت این نیست و رشد جمعیتی مسلمانان در اروپا هر چند واقعیت دارد، منشأ نگرانی غرب نیست؛ چه اینکه در همین دوران حدود چهل ساله، جهان با رشد مسیحیت هم مواجه بوده است کمااینکه نفوذ دولت های غربی در ممالک اسلامی قابل مقایسه با نفوذ دولت های اسلامی در ممالک غرب نیست.

موضوع چیست؟ 1- غرب داعیه تسلط بر جهان دارد و بر این اساس در طول حدود 200 سال اخیر تلاش گسترده ای برای رسیدن به آن مبذول داشته است.

توسل به جنگ ها، برپایی کودتاها، تغییر حکومت ها و دولت ها، ترورها و اقدامات خشونت آمیز، تخریب مبانی فکری و فرهنگی رقبا از طریق راه اندازی ابرشبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا؛ شب پره هراسان

اروپا؛ شب پره هراسان