مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-15ورزشي

نظام مسائل کودکان کار در شهرداری اصفهان تدوین می شود


معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از استخراج نظام مسائل کودکان کار با هدف توانمندسازی جامعه در برابر کار کودکان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله فرشاد فر صبح سه شنبه در حاشیه بازدید اعضای کارگروه مواجهه با کار کودکان از مرکز مراقبتی- حمایتی کودکان کار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برگزاری سلسله تورهای مسئولیت اجتماعی بر آن شدیم تا به اتفاق اعضای کارگروه مواجه با کار کودکان از مرکز مراقبت حمایتی کودکان کار که به همت شهرداری اصفهان و اداره کل بهزیستی استان در سال گذشته افتتاح شده جهت آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد این مرکز بازدید انجام شود.

وی ادامه داد: از سال گذشته کارگروه مواجه با کار کودکان که متشکل از سازمان های مردم نهاد حوزه کودکان کار، مدیریت سازماندهی و رفع تخلفات شهری، کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر و معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است شروع به کار جدی فرهنگی در زمینه نحوه مواجه با مار کودکان کرده است.

فرشاد فر افزود: این کارگروه در ابتدا با هدف تغییر دیدگاه اجتماعی عموم مردم به کودکان کار و مقوله کار کودک به تولید محتوا در قالب مجموعه آموزشی 360 درجه پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام مسائل کودکان کار در شهرداری اصفهان تدوین می شود

نظام مسائل کودکان کار در شهرداری اصفهان تدوین می شود