مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:352023-07-28سياسي

دشمنان امام حسین(ع) فهم غلطی از دین داشتند


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه روز عاشورا با بیان اینکه دشمنان امام حسین(ع) فهم غلطی از دین داشتند، گفت: کسانی که فقط نام دین را فهمیده بودند مقابل امام حسین(ع) ایستادند اما کسانی که حقیقت دین را چشیدند تا آخرین نفس پای دین ایستادگی کردند.

- ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه روز عاشورا با بیان اینکه دشمنان امام حسین(ع) فهم غلطی از دین داشتند، گفت: کسانی که فقط نام دین را فهمیده بودند مقابل امام حسین(ع) ایستادند اما کسانی که حقیقت دین را چشیدند تا آخرین نفس پای دین ایستادگی کردند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که در روز عاشورا در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در آیه 102 سوره آل عمران، در آیه 78 سوره حج و آیه 121 سوره بقره فرمود از کسانی سخن گفته که حق تقوا، حق جهاد، حق تلاوت قرآن و ارتباط و انس با قرآن را ادا می کنند، امام حسین (ع) قرآن ناطقی بود که در کربلا ارباً اربا شد و حق تلاوت را نسبت به قرآن کریم ادا فرمود.

وی ادامه داد: خداوند در رابطه با این گونه افراد که حق تقوا، حق جهاد و حق تلاوت را ادا می کنند فرمود أُولَئِکَ هُمُ الْمُؤْمِنُونَ حَقًّا ، خداوند فرموده مؤمن حقیقی این ها هستند، این مؤمنان حقیقی برای ما اسوه و چراغ فروزان هستند تا ما راه را گم نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان امام حسین(ع) فهم غلطی از دین داشتند

دشمنان امام حسین(ع) فهم غلطی از دین داشتند