مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 23:452023-08-05سياسي

منابع مکتوب کتابخانه های عمومی رومشکان به روزرسانی خواهد شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رومشکان از بروز رسانی منابع مکتوب کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رومشکان از بروز رسانی منابع مکتوب کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سجاد راستخانه 14 مرداد ماه در اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رومشکان در سال جاری از حضور پرشور مردم رومشکان در تشییع شهدای گمنام و خلق حماسه ای بی نظیر اظهار کرد: نهاد کتابخانه های عمومی کشور یک نهاد عمومی غیر دولتی بوده و بخش عمده اعتبارات این نهاد از طریق نیم درصد پرداختی از سوی شهرداری ها، خیرین و کمک های مردمی تأمین می شود.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های نهاد کتابخانه های عمومی، توجه به شهرها و روستاهای محروم بوده افزود: شهرستان رومشکان از ظرفیت بالای علمی، فرهنگی، اجتماعی و تاریخی برخوردار بوده که به نگاه ویژه ای نیاز دارد تا چرخ توسعه در این شهرستان با سرعت بیشتری حرکت کند، از همین رو در خصوص توسعه کتابخانه های عمومی در شهر چغابل و سایر روستاها از هیچ گونه کوششی دریغ نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع مکتوب کتابخانه های عمومی رومشکان به روزرسانی خواهد شد

منابع مکتوب کتابخانه های عمومی رومشکان به روزرسانی خواهد شد