مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-22ورزشي

کاهش فشار آب در نقاط سیل زده گلستان


سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان از کاهش فشار آب به دلیل شکستگی ناشی از سیل و طغیان رودخانه در بعضی از شهرهای و روستاهای استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالفضل رحیمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در جریان سیل، به بخشی از تاسیسات آب در شهرهای بندرگز، نوکنده، رامیان، آزادشهر و کلاله خسارت وارد شد که با تلاش  بی وقفه پرسنل سعی شده به موقع مشکلات بوجود آمده در تامین آب شرب این مناطق برطرف شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به اعزام نیرو و تجهیزات برای امدادرسانی به  این مناطق، افزود: مدیریت بحران شرکت به همراه تیم اتفاقات از ساعت اولیه به منظور بررسی و رفع مشکل پیش آمده در محل های حادثه حاضر و تمامی تلاش خود را جهت رسیدن به شرایط پایدار و مطلوب انجام می دهند.

وی بیان کرد: در این راستا ماشین آلات مورد نیاز و ابزار و وسایل لازم به همراه نیروهای متخصص به این مناطق اعزام شد.

رحیمی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در راستای تامین آب و اعزام اکیپ امدادی رفع اتفاقات در مناطق درگیر اشاره کرد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه و عملکرد به موقع در زمان وقوع بحران، آسیب ها به حداقل رسیده و خدمات رسانی در بخش آب و فاضلاب به مردم استان همچنان و بدون وقفه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فشار آب در نقاط سیل زده گلستان

کاهش فشار آب در نقاط سیل زده گلستان