مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-16سياسي

امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش همواره در خط مقدم است


نیروی هوایی ارتش نه تنها در جنگ تحمیلی بلکه بعد از آن هم همواره در خط مقدم بوده است که از جمله می توان به عملیات های مختلف مردم یاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم بزرگداشت آزادگان این نیرو که در ستاد فرماندهی نهاجا برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام شهدا، گفت: در جهان امروزی تهدیدات شکل متفاوتی به خود گرفته است و تنها مرز های قراردادی جغرافیایی مورد هجوم نیستند.

وی ادامه داد: امروز دشمن در جنگ ترکیبی به تمامی داشته های مان حمله کرده است و یکی از نقاط ارزشمند که نباید از آن غفلت کنیم، گنج های دوران دفاع مقدس هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه همواره باید آماده باشیم و نباید دچار غفلت شویم، تصریح کرد: امروز اعتقادات و افتخارات ما مورد تهاجم جدی قرار گرفته و دشمن با استفاده از غفلت های ما با تمام ظرفیت خود به میدان آمده است.

وی با بیان اینکه برای دفاع از این سنگر ها و خاکریز ها به حماسه آفرینی آزادگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در جبهه جهاد تبیین نیازمندیم، افزود: در واقع شما عزیزان مردان رزم آزموده اید و بیان خاطرات، ثبت و ضبط آن ها و تشریح نقش نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس یک ضرورت غیرقابل اغماض است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش همواره در خط مقدم است

امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش همواره در خط مقدم است