مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:312023-08-12اقتصادي

قطعی مکرر آب مناطقی از شهرستان شهریار


خبرگزاری فارس-تهران، قطعی مکرر و افت فشار آب در برخی مناطق شهرستان شهریار مشکلات عدیده ای را برای مردم این مناطق ایجاد کرده است؛ در این خصوص اهالی این مناطق با ارسال پیام هایی به خبرنگار خبرگزاری فارس از وضعیت موجود گلایه کردند.

روزی 10 ساعت بی آبی! در رابطه با مشکل قطعی آب در شهریار چندی پیش یکی از اهالی منطقه شهرک فردوسیه شهرستان شهریار ضمن ارسال پیام به خبرنگار فارس به قطعی روزانه آب از ساعت 15 الی یک شب اشاره کرد.

یک دیگر از ساکنان این منطقه از قطعی 10 ساعته آب در طول روز خبر داد و افزود: قطعی آب برای خانواده هایی که بچه دارند مشکلات بیشتری ایجاد می کند.

مخاطبان دیگری از محله های 15 خرداد و عبدآباد شهریار با ارسال پیام هایی مبنی بر قطعی آب از ساعت 23 شب الی 9 صبح درخواست پیگیری این موضوع از مسؤولان را داشتند.

در ادامه یکی از این مخاطبان گفت: مسؤولان باید قبل از قطعی آب به مردم اطلاع رسانی های لازم را انجام دهند.

افت فشار آب داریم یکی از اهالی ساکن روستای یوسف آباد صیرفی شهر فردوسیه که از بی آبی رنج می برد، اضافه کرد: حتی زمانی که آب وصل است ما با افت فشار آب مواجه هستیم.

همچنین ساکنین محله های عباس آباد، عبدآباد، خاوه، فردوس، یوسف آباد صیرفی، رامین، وسطر، 14متری و شهر فردوسیه از قطعی و فشار کم آب گلایه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی مکرر آب مناطقی از شهرستان شهریار

قطعی مکرر آب مناطقی از شهرستان شهریار