مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-07اجتماعي

آخرین وضعیت آماده سازی مرزتمرچین برای تردد زوار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، باتوجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام خود را برای سفر عشق آماده می کنند.

هرساله در این ایام سراسر کشور تبدیل به حسینیه عشق سالار شهیدان می شود و حتی جامانده ها نیز با برپایی مواکبی در شهرها و روستاها عشق و محبت خود را ابراز می کنند.

اما در این میان برخی شهرها قرعه بخت به نامشان خورده و نامشان در بین میزبانان از زوار اربعین نوشته شده است.

دیار آذربایجان غربی نیز از سال گذشته این توفیق را پیداکرده تا گرد راه زوار اباعبدالله علیه السلام را سرمه چشمان خویش کند و با جان و دل در خدمت میهمانان سیدالشهدا باشد.

مرز تمرچین در آذربایجان غربی تنها مرز رسمی آذربایجان غربی با شمال عراق بوده و در شهرستان پیرانشهر در جنوب استان قرار داردو  امسال برای دومین بار از مرز تمرچین به سوی عتبات عالیات امکان تردد زائران اربعین حسینی فراهم شده است.

سال گذشته با وجود اینکه اولین تجربه بازگشایی این مرز بود اما استقبال خوبی صورت گرفت و امسال با توجه به تجربه سال گذشته تلاش می شود نواقص برطف شود و تردد زوار به 500هزار نفر برسد.

در این مرز امکانات لازم به منظور رفاه زائران اربعین از موکب های اسکان و تغذیه تا سایر خدمات در نظر گرفته شده است و وسایل حمل و نقل عمومی نیز از شهرهای مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت آماده سازی مرزتمرچین برای تردد زوار

آخرین وضعیت آماده سازی مرزتمرچین برای تردد زوار