مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-17اجتماعي

نوکری مردم دیار حاج قاسم در نقظه صفر مرزی


45 نفر از نیروهای انسانی به صورت داوطلب اعم از پارکبان و نیروهای خدماتی و همزمان تجهیزات لجستیکی مانند ماشین های آتش نشانی و ماشین مه پاش و کامیون ها و ماشین آلات عمرانی و سرویس بهداشتی سیار و ادوات برپایی مواکب امروز اعزام می شوند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان سعید شعرباف در آیین اعزام کاروان خادمان اربعین حسینی (ع) به مرز ریمدان / قرارگاه حاج قاسم سلیمانی شهرداری کرمان که در شهرداری مرکز برگزار شد گفت: شهرداری کرمان 45 نفر از نیروهای انسانی خود را جهت خدمت به خالص ترین شیعان پاکستاتی ابا عبدالله الحسین علیه السلام به مرز ریمدان که در شرق کشور قرار دارد اعزام می کند.

  وی ادامه داد: این در حالی است که اکثر مواکب به غرب کشور  در حال حرکت اند، تا کار خدمت رسانی و مدیریت  به زائران را در مرزهای غربی کشور انجام دهند .

اما شهرداری کرمان مرز ریمدان جهت خدمت رسانی به خالص ترین زائران انتخاب کرده و چرا که کمبود امکانات زیادی در این مرز وجود دارد.

وی اظهار داشت: این خادمان با مجموعه ای مجهز از ماشین آلات و وسایل مورد نیاز مواکب به کمک مواکب مردمی در مرز ریمدان قرار خواهندگرفت.

وی اذعان کرد: در این اعزام 45 نفر از نیروهای انسانی اعم از پارکبان و نیروهای خدماتی و همزمان تجهیزات  لجستیکی مانند ماشین های آتش نشانی و ماشین مه پاش و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوکری مردم دیار حاج قاسم در نقظه صفر مرزی

نوکری مردم دیار حاج قاسم در نقظه صفر مرزی