مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-21سياسي

ویژه برنامه های روز جهانی مسجد در هرمزگان تشریح شد


سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با اشاره به نقش و جایگاه مسجد در اسلام، گفت: مسجد، کانون توحید، مرکزی برای پاسخگویی به همه نیازهای جامعه و پایگاهی برای دفاع از اندیشه های اسلام ناب و آموزه های قرآنی و مکتب اهل بیت(ع) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسلام خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان امروز ضمن بزرگداشت روز جهانی مسجد اظهار کرد: نخستین اقدام رسول گرامی اسلام(ص) پس از هجرت به مدینه تاسیس مسجد بود و این خود بهترین گواه بر اهمیت این مکان مقدس است.

وی با اشاره به کارکردهای متنوع مسجد در صدر اسلام، افزود: مساجد در شکل گیری و پیروزی انقلاب و همچنین پشتیبانی از جبهه و جنگ در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش آفرین بوده اند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با بیان اینکه امروز نیز مساجد در جنگ نرم نیز نقش مهمی را برعهده دارند، گفت: دشمن پس از شکست از جنگ سخت، برای ضربه زدن و از پای درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی، تهاجم فرهنگی را علیه نظام و ملت ایران به راه انداخت.

وی افزود: شورای انقلاب فرهنگی پس از هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری طی مصوبه شماره 302 به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ماموریت داد تا برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های روز جهانی مسجد در هرمزگان تشریح شد

ویژه برنامه های روز جهانی مسجد در هرمزگان تشریح شد