مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-15اجتماعي

وجود 16 مدرسه کانکسی در همدان/ 5 مدرسه کانکسی اول مهر حذف می شود


مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان اعلام کرد: در سطح استان همدان 16 مدرسه کانکسی وجود دارد به طوری که در 5 مدرسه آن بالای 11 دانش آموز مستقر بودند و تحت عنوان طرح شهید پناهی پروژه به جای آنها در نظر گرفته شد و در اول مهر آماده افتتاح هستند.

- حمید شیرازیانی سه شنبه 24 مرداد در بازدید از پروژه های نوسازی مدارس استان همدان، اظهار کرد: در مناسبت های هفته دولت، ماه مهر و دهه فجر 41 پروژه به آموزش و پرورش استان همدان داده شده بود به طوریکه این پروژه ها 141 کلاس درس دارد و 24 هزار متر فضا اشغال کرده که 35 طرح در هفته دولت و مهرماه افتتاح می شود و شش پروژه هم در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: یکی از طرح های نوسازی حیات طیبه است به طوری که برای دانش آموزی که از مقطع ابتدایی وارد فضای آموزشی و دوره دوم متوسطه خارج می شود، چیدمان چند پروژه شاخص در کنار هم در این مقاطع است که سه حیات طیبه شهرستان همدان در 600 دستگاه، شهرک مدنی و ابن سینا قرار دارد.

شیرازیانی ادامه داد: مدرسه خیری موسی پور دارای 1620 متر زیربنا و 12 کلاس درس است، این پروژه در سال 96 با مبلغ 680 میلیون تومان توسط یک خیر استارت خورد و بعد از آن از محل بودجه ملی خیری تأمین اعتبار شد و آماده افتتاح در مهرماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 16 مدرسه کانکسی در همدان/ 5 مدرسه کانکسی اول مهر حذف می شود

وجود 16 مدرسه کانکسی در همدان/ 5 مدرسه کانکسی اول مهر حذف می شود