مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-31اقتصادي

ترافیک بحرانی سنندج ناشی از ضعف راهور یا کم کاری شهرداری


خیابان های شهر سنندج به عنوان مرکز استان کردستان روزانه با ترافیک ملال آوری مواجه است که بخش عمده ای از این معضل به کم کاری و ضعف عملکرد دستگاه های متولی برمی گردد.

- خبرنگار مهر اظهار داشت: معضل ترافیک شهر سنندج از بافت قدیمی شهر، حضور خودروهای تک سرنشین، رشد بی سابقه خودروها در سطح شهر و همچنین ضعف زیر ساخت های حمل و نقل عمومی نشأت می گیرد.

وی افزود: همین امر ترافیک سنگین را در سطح خیابان های شهر سنندج به بار آورده است.

خضری خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تا با استفاده از طرح ها و برنامه های کارشناسی شده و بکارگیری روش های علمی و متداول، ضمن کنترل ترافیک شهری، گام های اساسی برای کاهش مشکل ترافیک داخل شهر برداریم.

رییس سازمان حمل و نقل استان کردستان اظهار داشت: امیدواریم با همکاری نهادهای متولی امر بتوانیم اقدام لازم در خصوص رفع معضل ترافیک شهر سنندج را انجام دهیم.

کم کاری شهرداری سنندج در عدم تأمین زیرساخت های ترافیکی مشهود است سرهنگ برزو مرادی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان نیز چندی پیش در گفت و گو با رسانه های استان اعلام کرده بود که باید در سطح استان کردستان تصمیمات جدی در شورای ترافیک اتخاذ شود چراکه معضل ترافیک با حرف و شعار حل نمی شود و این کار نیازمند همکاری تمامی دستگاه های ذی ربط خصوصاً شهرداری و آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک بحرانی سنندج ناشی از ضعف راهور یا کم کاری شهرداری

ترافیک بحرانی سنندج ناشی از ضعف راهور یا کم کاری شهرداری