مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-21اقتصادي

آزمایشات ژنتیک نوزادان و ظرفیتی که مانع معلولیت می شود  


خانواده های دهک های پایین می توانند برای انجام آزمایشات و مشاوره ژنتیک تا سقف 15 میلیون تومان مورد حمایت بهزیستی قرار گیرند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: خانواده های دهک های پایین می توانند برای انجام آزمایشات و مشاوره ژنتیک تا سقف 15 میلیون تومان مورد حمایت بهزیستی قرار گیرند.

حسن شرفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای قانون جوانی جمعیت و حمایت خانواده ها وظایفی به بهزیستی محول شده و در این زمینه بهزیستی اقداماتی را انجام و در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: حمایت بهزیستی از همه خانواده های دارای نوزادان سه قلو در هر دهک جمعیتی که قرار داشته باشند و همچنین حمایت از خانواده های دارای نوزادان دوقلو که در دهک های جمعیتی یک تا هفت قرار گرفته اند از جمله این اقدامات است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: اکنون در استان 493 خانواده دارای فرزندان دو و چند قلو مورد حمایت بهزیستی قرار دارند، به گونه ای که ماهانه مبلغ یک میلیون و 650 هزار تومان به خانواده های دارای فرزندان دوقلو و بیش از 2 میلیون تومان به خانواده های دارای فرزندان سه قلو پرداخت می شود.

شرفی با بیان اینکه یکی از مباحثی که در حوزه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده توسط بهزیستی پیگیری و اجرا می شود، مبحث ژنتیک به ویژه برای زوج ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشات ژنتیک نوزادان و ظرفیتی که مانع معلولیت می شود  

آزمایشات ژنتیک نوزادان و ظرفیتی که مانع معلولیت می شود