مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:032023-08-15اقتصادي

کشف 70 هزار میلیارد درآمد اقتصادی شناسایی نشده در فارس


مدیرکل امور مالیاتی فارس اعلام کرد که طی سال گذشته و امسال، با ورود جدی به مبحث فرار مالیاتی و شناسایی بالغ بر 70 هزار میلیارد تومان منبع درآمدی جدید حاصل فعالیت های اقتصادی شناسایی نشده، - ایسنا/فارس مدیرکل امور مالیاتی فارس اعلام کرد که طی سال گذشته و امسال، با ورود جدی به مبحث فرار مالیاتی و شناسایی بالغ بر 70 هزار میلیارد تومان منبع درآمدی جدید حاصل فعالیت های اقتصادی شناسایی نشده، 500 میلیارد تومان اوراق مالیاتی برای مودیان مرتبط صادر و بخشی اخذ شده است.

حمیدرضا محمدابراهیمی سه شنبه 24 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: برای نخستین بار، امور مالیاتی فارس با ورود به مباحث فروشگاه های زنجیره ای، دلالان گوشت قرمز، صندوق های قرض الحسنه خدمات دهنده به فعالان اقتصادی و شرکت های مجری طرح های ساختمانی، موفق به کشف منابع درآمدی جدید شده ایم.

او با بیان اینکه اقدامات فارس در این زمینه، به کشور تسری یافته است، گفت: در بحث فروشگاه های زنجیره ای که به اشکال مختلف فعالیت می کنند، 20 میلیارد تومان در فارس و 400 میلیارد تومان در کشور وصول شده است.

محمدابراهیمی، با اشاره به صدور اوراق مطالبات مالیاتی به ارزش 70 میلیارد تومان برای دلالان گوشت قرمز، اضافه کرد: در موضوع صندوق های قرض الحسنه ارائه دهنده خدمات مالی به فعالان اقتصادی نیز با اعمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 70 هزار میلیارد درآمد اقتصادی شناسایی نشده در فارس

کشف 70 هزار میلیارد درآمد اقتصادی شناسایی نشده در فارس