مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-03سياسي

لاجوردی: حجاب با فرهنگ و تمدن ایران گره خورده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی «سلام تهران» اظهار داشت: - نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حجاب با فرهنگ و تمدن ایران گره خورده گفت: حجاب سالیان بسیار قبل از جمهوری اسلامی در ایران وجود داشته است و این مسئله خانواده های ایرانی را همواره با عفاف نگه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی سلام تهران اظهار داشت: مشکلاتی که اکنون در مسئله حجاب وجود دارند مربوط به یک الی دو سال اخیر نمی شوند، بلکه از بی تحرکی و بی عملی برخی دولت هایی بوده که روی کار آمده بودند و بیشتر به غرب تعامل داشتند.

وی ادامه داد: در آن دوران به گونه ای برخورد شد که ترویج حجاب وجود نداشت، به دنبال آن دشمنان ایران با هدف فروپاشی نهاد خانواده، حجاب را مد نظر قرار داده اند تا سبک زندگی انسان ها فرق کند.

لاجوردی اظهار داشت: حجاب با فرهنگ و تمدن ایران گره خورده است و تنها مربوط به جمهوری اسلامی نمی شود؛ حجاب سالیان بسیار قبل از جمهوری اسلامی در ایران وجود داشته است و این مسئله خانواده های ایرانی را همواره با عفاف نگه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاجوردی: حجاب با فرهنگ و تمدن ایران گره خورده است

لاجوردی: حجاب با فرهنگ و تمدن ایران گره خورده است