مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-20اقتصادي

جشنواره «زعفران راویز» رفسنجان برگزار می شود


بخشدار کشکوییه رفسنجان با بیان اینکه زعفران راویز از مرغوب ترین زعفران های کشور است، گفت: جشنواره زعفران راویز برگزار می شود.

- ایسنا/کرمان بخشدار کشکوییه رفسنجان با بیان اینکه زعفران راویز از مرغوب ترین زعفران های کشور است، گفت: جشنواره زعفران راویز برگزار می شود.

علیرضا پورغلامحسینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دهستان راویز بیشترین سطح زیرکشت زعفران در استان کرمان را دارد و یکی از مرغوب ترین زعفران های کشور است.

وی بیان کرد: با تصویب کارگروه گردشگری ستاد توسعه بخش کشکوییه، مقرر شد اولین جمعه آبان هر سال جشنواره زعفران راویز برگزار شود.

پورغلامحسینی افزود: همه تلاش مسئولان شهرستان و بخش، رفع محرومیت از این دهستان غنی و سرشار از پتانسیل است و امیدواریم این جشنواره گامی در راستای توسعه دهستان راویز باشد.

وی عنوان کرد: دبیرخانه جشنواره زعفران فعال شده و دبیر آن نیز معرفی شده و از همه صاحب نظران جهت ارائه پیشنهاد برای بهتر برگزار شدن جشنواره دعوت به عمل می آید.

ضمن اینکه برنامه های این جشنواره در ایام نزدیک به برگزاری، اعلام خواهد شد.

بخشدار کشکوییه در ادامه اظهار کرد: در پایان شهریورماه جشن پسته در بخش کشکوییه برگزار می شود که دبیر جشن و مسئولان کمیته های مختلف آن مشخص شده و ویژه برنامه خاصی نیز در مورد یکی از صنایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «زعفران راویز» رفسنجان برگزار می شود

جشنواره «زعفران راویز» رفسنجان برگزار می شود