مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-06سياسي

معاون نهضت سوادآموزی استان قم: جهاددانشگاهی تجلی گاه روحیه جهادی است


معاون نهضت سوادآموزی استان قم گفت: جهاددانشگاهی از 16 مرداد سال 59 تشکیل شده؛ اما همچنان تجلی گاه روحیه جهادی و ولایی در نیروهایش مشهود است و باید از این ظرفیت نخبگان جهادی در کشور بهره بگیریم.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ معاون نهضت سوادآموزی استان قم: جهاددانشگاهی تجلی گاه روحیه جهادی است ایسنا/قم معاون نهضت سوادآموزی استان قم گفت: جهاددانشگاهی از 16 مرداد سال 59 تشکیل شده؛ اما همچنان تجلی گاه روحیه جهادی و ولایی در نیروهایش مشهود است و باید از این ظرفیت نخبگان جهادی در کشور بهره بگیریم.

به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد قاسمی نیا، معاون نهضت سوادآموزی استان قم، با اشاره به اینکه 16 مردادماه سال 59 به فرمان امام خمینی(ره) جهاددانشگاهی تأسیس شد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی در امور آموزشی، پرورشی و فرهنگی سرآمد است و در امور بسیاری از جمله سلول های بنیادین و ناباروری به توفیقات خوبی رسیده است.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که نخستین مورد آن علم، پژوهش و تحقیقات است به خوبی درخشیده و نتایج خوبی را به همراه آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون نهضت سوادآموزی استان قم: جهاددانشگاهی تجلی گاه روحیه جهادی است

معاون نهضت سوادآموزی استان قم: جهاددانشگاهی تجلی گاه روحیه جهادی است