مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-03سياسي

نماینده داراب و زرین دشت: نگاه واقع بینانه جهاددانشگاهی به جوانان اثربخش است


رییس کمیسیون آب و کشاورزی مجلس گفت: نگاه واقع بینانه و شجاعانه جهاد دانشگاهی نسبت به جوانان قطعا باعث افزایش اعتماد و تعهد ایشان به این نهاد شده و نتایج اثربخش چنین رویکردی برای کشور درخشان خواهد بود.

- /جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ نماینده داراب و زرین دشت: نگاه واقع بینانه جهاددانشگاهی به جوانان اثربخش است ایسنا/فارس رییس کمیسیون آب و کشاورزی مجلس گفت: نگاه واقع بینانه و شجاعانه جهاد دانشگاهی نسبت به جوانان قطعا باعث افزایش اعتماد و تعهد ایشان به این نهاد شده و نتایج اثربخش چنین رویکردی برای کشور درخشان خواهد بود.

محمدجواد عسکری در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک سالروز تاسیس جهاددانشگاهی بیان کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی، از ابتدای آغاز فعالیت خود در سال 59 تا کنون، همواره به عنوان محوری اثرگذار در جامعه دانشگاهی کشور نقش آفرینی کرده است.

او خاطرنشان کرد: بخش بزرگی از موفقیت های جهاد دانشگاهی مرهون فرهنگ اعتقادی و انقلابی اعضای این نهاد است که پشتوانه فعالیت های پژوهشی و ارتقاء دانش، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و سایر خدمات گسترده و دستاوردهای چشمگیر این مجموعه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده داراب و زرین دشت: نگاه واقع بینانه جهاددانشگاهی به جوانان اثربخش است

نماینده داراب و زرین دشت: نگاه واقع بینانه جهاددانشگاهی به جوانان اثربخش است