مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:502023-07-29سياسي

آغاز ساخت زائرسرای اربعین مازندران در مرز مهران


سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: ساخت زائرسرای اربعین مازندران در مرز مهران آغاز شده است و با اعتبارات استانی به اتمام خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، احمد توکلی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین مازندران که در محل استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در مراسمات عزاداری عاشورای حسینی و قبل از عاشورا و تجلیل از همه عوامل فعال نظامی و انتظامی جهت برقرار نظم و امنیت حضور مستمر داشتند، اظهار کرد: ساخت محل اسکان برای زائران اربعین مازندران بسیار مهم است که با هماهنگی استانداری ایلام زمینی به مساحت حدود 3 هزار متر مربع در مرز مهران تحویل استان مازندران شده است و مجوز پروانه ساختمان نیز توسط استانداری صادر گردید.

وی از تحویل زمین در مرز مهران در امسال خبر داد و افزود: بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران به عنوان مجری طرح معرفی و تا این لحظه عملیات اجرایی شامل  خاک برداری اولیه انجام و عملیات پی نیز آغاز شده است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران کل بنای این زائرسرا را 5 هزار و 600 متر مربع اعلام و تصریح کرد: این زائرسرا دارای محل اسکان، آشپزخانه صنعتی و ساختمان اداری دوطبقه به مساحت 240 متر مربع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت زائرسرای اربعین مازندران در مرز مهران

آغاز ساخت زائرسرای اربعین مازندران در مرز مهران