مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 21:502023-08-09سياسي

مدیران قبل شکایت از خبرنگاران با من هماهنگ کنند


مدیران بایدقبل شکایت ازخبرنگاران بامن هماهنگ کنند،امروزباتهاجم فرهنگی که به راه افتاده جنس دشمنی هاتغییرکرده و در عرصه دفاع از انقلاب رسانه ها افسران جنگ نرم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد زنگانه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه برای تحقق حکمرانی متعالی نقش و جایگاه رسانه باید درک شود، اظهار کرد: پاسخگو نبودن بخشی از مسئولان یکی از دغدغه های اصحاب رسانه استان است و مسئولان باید سوال منطقی و عالمانه را پاسخگو باشند.

وی از پیگیری مطالبات خبرنگاران خبر داد و افزود: حتماً به پرسشگری های اصحاب رسانه پاسخ داده می شود تا با توضیح لازم رفع ابهام کنیم و مدیرانی که پاسخگو رسانه ها باشند در جشنواره شهید رجایی معرفی خواهند شد.

استاندار گلستان با بیان اینکه برای افزایش تعاملات باید سواد رسانه ای خود را ارتقا دهیم، گفت: با پیگیری های انجام شده کارگاه های آموزشی سواد رسانه برای مدیران برگزار می شود.

زنگانه با اشاره به اینکه در مرحله اول تمام حملات بر علیه من هست و من شخصاً شکایت نکردم و تمام مدیران باید قبل از شکایت از خبرنگاران با من هماهنگ کنند، متذکر شد: امروز با توجه به تهاجم فرهنگی که به راه افتاده جنس دشمنی ها تغییر کرده و در عرصه دفاع مطهر از انقلاب رسانه ها افسران جنگ نرم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران قبل شکایت از خبرنگاران با من هماهنگ کنند

مدیران قبل شکایت از خبرنگاران با من هماهنگ کنند