مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-14ورزشي

80 درصد هیأت های ورزشی شمیرانات فعال هستند


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات با بیان این که بالغ بر 80 درصد هیأت های ورزشی شمیرانات فعال هستند، گفت: در شمیرانات بزرگان زیادی در رشته های مختلف ورزشی حضور دارند و با حضور این افراد کانون پیشکسوتان را تشکیل دادیم.

- حسین رحیمی پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: روسای گذشته اداره ورزش و جوانان شمیرانات زحمات زیادی را کشیدند اما برخی از مسائل از جمله پیشکسوتان در سکوت بود.

وی ادامه داد: در اولین گام و با حضور بزرگان ورزش در رشته های مختلف، کانون پیشکسوتان را در شمیرانات راه اندازی تا از تجربیات بزرگان ورزش بهره مند شویم.

رحیمی پور به مشکلات باشگاه داران در شمیرانات اشاره و بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی در شمیرانات با توجه به هزینه بالا، باشگاه داری است و از تمامی مسؤولان ورزش کشور و استان تهران درخواست داریم نگاه ویژه ای به باشگاه داران داشته باشند.

رییس  اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات اضافه کرد: نرخ باشگاه داری در کشور به صورت کلی ابلاغ می شود، در حالی که نرخ هزینه ها در استان تهران به ویژه شهرستان شمیرانات نسبت به مابقی استان ها و شهرستان ها بسیار متفاوت است که امیدوارم در این زمینه مسؤولان نگاه ویژه ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد هیأت های ورزشی شمیرانات فعال هستند

80 درصد هیأت های ورزشی شمیرانات فعال هستند