مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-19پزشكي

6 عامل کاهش سوخت و ساز بدن که باعث چاقی می شود


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید با رعایت رژیم غذایی به تناسب اندام برسید و مدتی هم بر اساس اصولی مشخص و گنجاندن فعالیت بدنی در برنامه روزانه خود عمل کرده اید اما به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده باشید؛ - شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید با رعایت رژیم غذایی به تناسب اندام برسید و مدتی هم بر اساس اصولی مشخص و گنجاندن فعالیت بدنی در برنامه روزانه خود عمل کرده اید اما به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده باشید؛ موضوعی که شاید ریشه در مشکلات دیگری داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متابولیسم بدن از فردی به فرد دیگر متفاوت است و با عواملی از قبیل سن، جنس، عادت های روزانه و جنبه های مختلف سلامتی تحت تاثیر قرار می گیرد.

بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، عملکرد متابولیسم بدن و تبدیل مواد مغذی به انرژی برای هر یک از اندام ها متفاوت است.

متابولیسم طبیعی بدن، قند خون را تنظیم می کند و مسئول کنترل وزن و حفظ سلامت قلب است.

با این حال بسیاری از فرایندهایی که متابولیسم بدن را کند می کنند، نادیده گرفته می شوند و همین امر دلیل ابتلا به افزایش وزن و مشکلات خاص سلامتی است.

6 عامل کاهش سوخت و ساز بدن شامل موارد زیر است: _ بیدار شدن در صبح خیلی زود: یکی از رایج ترین اشباهاتی که متابولیسم بدن را کند می کند، بیدار شدن خیلی زود در هنگام ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 عامل کاهش سوخت و ساز بدن که باعث چاقی می شود

6 عامل کاهش سوخت و ساز بدن که باعث چاقی می شود