مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 22:002023-08-12اجتماعي

اوضاع آشفته تصفیه خانه فاضلاب سی سخت و هشدار دادستان به آبفا


تصفیه خانه فاضلاب سی سخت که برای رفاه حال مردم و رعایت بهداشت با هزینه میلیاردی ساخته شده وضعیت بسیار بدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، تصفیه خانه فاضلاب شهری سی سخت در نبود نظارت محیط زیست و بهداشت محیط به محلی برای انواع بیماری ها و آلودگی ها تبدیل شده  است.

بوی بد و نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب شهری سی سخت بیش از چند ماه است که باعث رنجش مردم شهر سی سخت و روستاهای اطراف شده است.

این تصفیه خانه دقیقا در ورودی شهر توریستی سی سخت قرار گرفته که سالانه پذیرای مسافران، گردشگران و توریست های زیادی است که از سراسر کشور و خارج از کشور به اینجا می آیند.

مسئولان آب و فاضلاب استان قبل از تاسیس این تصفیه خانه قول داده بودند که به هیچ عنوان بوی بد حاصل از تصفیه خانه به بیرون درز نخواهد کرد و باعث نگرانی مردم نخواهد شد ولی بر خلاف وعده های مسئولان آب و فاضلاب و در نبود نظارت محیط زیست، بهداشت محیط و دیگر دستگاه های متولی از چند کیلومتری این تصفیه خانه بوی بد و نامطبوع به مشام هر رهگذری می رسد.

امروز شنبه 21 مردادماه در بازدید سرزده ای که دادستان دنا،کلانتری دنا و خبرنگار فارس از تصفیه خانه فاضلاب شهری سی سخت به عمل آمد عمق مسئله برملا شد به طوری که ورودی فاضلاب شهر به صورت بای پس در کانالی که از قبل و فقط برای مواقع اضطراری تعبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع آشفته تصفیه خانه فاضلاب سی سخت و هشدار دادستان به آبفا

اوضاع آشفته تصفیه خانه فاضلاب سی سخت و هشدار دادستان به آبفا