مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-15سياسي

دولت برای حفظ وحدت از حق خود گذشت/فشار نمایندگان بر وزارت کشور تمام می شود؟


ماجرا از اعتراض برخی از نمایندگان مجلس به یک بخشنامه شروع شد و کار را تا مرحله استیضاح وزیر کشاند و در نهایت با فشار نمایندگان و تذکرات رییس مجلس به وحیدی، - ماجرا از اعتراض برخی از نمایندگان مجلس به یک بخشنامه شروع شد و کار را تا مرحله استیضاح وزیر کشاند و در نهایت با فشار نمایندگان و تذکرات رییس مجلس به وحیدی، معاون سیاسی و رییس ستاد انتخابات کشور در سال برگزاری انتخابات کنار گذاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور بخشنامه ای هشت بندی به معاونان سیاسی و روسای ستاد انتخابات سراسر کشور صادر کرد که این بخشنامه به مذاق برخی نمایندگان خوش نیامد.

غلامرضا در بند شش بخشنامه از روسای ستاد انتخابات خواسته بود که در سال انتخابات برای پیشگیری از هرگونه سوء برداشت، نسبت به عدم همراهی و معیت نمایندگان حساسیت و دقت لازم داشته باشند.

قدم های اصلاحی وزیر کشور نمایندگان را قانع نکرد همین مساله صدای اعتراض نمایندگان را در مجلس بلند کرد.

احمد وحیدی وزیر کشور برای پاسخگویی به نمایندگان در روز سی خرداد به جلسه غیرعلنی مجلس رفت و برای رفع ناراحتی این نمایندگان دستور داد تا چند بند از بخشنامه حذف و ملغی شود، اما نمایندگان به این دستور قانع نبودند و خواستار برکناری معاون سیاسی وزیر کشور شدند؛ اما وقتی خواسته آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای حفظ وحدت از حق خود گذشت/فشار نمایندگان بر وزارت کشور تمام می شود؟

دولت برای حفظ وحدت از حق خود گذشت/فشار نمایندگان بر وزارت کشور تمام می شود؟