مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-02سياسي

پیگیری احداث شهرک صنعتی شماره 2 نهاوند


نماینده مردم نهاوند در مجلس از پیگیری احداث شهرک صنعتی شماره 2 نهاوند خبر داد و گفت: با دعوت از مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک صنعتی نهاوند بررسی شد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم نهاوند در مجلس از پیگیری احداث شهرک صنعتی شماره 2 نهاوند خبر داد و گفت: با دعوت از مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک صنعتی نهاوند بررسی شد.

علیرضا شهبازی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تشکیل جلسه با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان و مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک صنعتی نهاوند افزود: تسهیل و رفع موانع تولید این واحدها مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به خواسته مدیران واحدهای تولیدی حاضر در جلسه مقرر شد مواردی از جمله تأسیس یک شرکت خدماتی در این شهرک با مدیریت واحدهای مستقر برای خدمات دهی مطلوب تر، پیگیری ساماندهی طرح ناطرازی برق و حل مشکل قطع برق واحدهای صنعتی از طریق مراجع بالادستی کشوری و مجلس و احداث دفتر و حضور نماینده دائمی در شهرک صنعتی نهاوند مورد پیگیری قرار گیرد.

شهبازی ادامه داد: همچنین پیگیری احداث شهرک صنعتی شماره 2 نهاوند و ساماندهی خوشه مبل منبت نهاوند از جمله موارد مهمی بود که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری احداث شهرک صنعتی شماره 2 نهاوند

پیگیری احداث شهرک صنعتی شماره 2 نهاوند