مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-24سياسي

هنوز هیچ سازمانی جایزه تندیس تعالی در حوزه گردشگری نگرفته است


مدیر هماهنگی اجرایی سومین دوره جایزه تعالی گردشگری گفت: تا کنون هیچ سازمانی تندیس تعالی صنعت گردشگری را به عنوان بالاترین سطح جایزه نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بابک یاوری مدیر هماهنگی اجرایی سومین دوره جایزه تعالی گردشگری در نشست خبری که درباره این جایزه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد گفت: برگزاری جایزه تعالی گردشگری در سطح ملی با بهره گیری از مدل تعالی صنعت گردشگری( برگرفته از مدل EFQM اروپا) به عنوان ابزاری برای سنجش میزان بلوغ تعالی و استقرار نظام های مدیریتی در سازمان ها، بنگاه ها و نهادهای فعال در صنعت گردشگری، به کار گرفته می شود.

وی گفت: با به کارگیری مدل تعالی صنعت گردشگری در این صنعت، سازمان ها علاوه بر بهره مندی از دستاوردهای متعدد مرتبط با نتایج کلیدی خود از قبیل سود، سهم بازار، میزان فروش و غیره می توانند از یک سو میزان موفقیت خود را در اجرای برنامه های بهبود در مقاطع مختلف زمانی مورد ارزیابی قرار دهند و از سوی دیگر عملکرد خود را با سایر سازمان ها در صنعت گردشگری، بویژه بهترین آنها مقایسه کنند.

یاوری بیان کرد: تیم ارزیابی متشکل از ارزیابان مجرب و باسابقه جوایز ملی و کارشناسان آموزش دیده از صنعت گردشگری است که نسبت به ارزیابی اظهارنامه ارسالی شرکت های متقاضی اقدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز هیچ سازمانی جایزه تندیس تعالی در حوزه گردشگری نگرفته است

هنوز هیچ سازمانی جایزه تندیس تعالی در حوزه گردشگری نگرفته است