مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-23سياسي

ذاکر : مهمترین مشکل طلبه ها معیشت آنها و خانواده شان است


یک عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی مهمترین مشکل طلبه ها را معیشت آنها و خانواده شان دانست و گفت: اگر بخواهیم پاسخگوی مکاتب انحرافی مختلف باشیم باید طلبه ها را در مساجد استخدام کنیم تا آنها احکام و فلسفه احکام حجاب و نماز را برای مردم تشریح کنند.

- یک عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی مهمترین مشکل طلبه ها را معیشت آنها و خانواده شان دانست و گفت: اگر بخواهیم پاسخگوی مکاتب انحرافی مختلف باشیم باید طلبه ها را در مساجد استخدام کنیم تا آنها احکام و فلسفه احکام حجاب و نماز را برای مردم تشریح کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سلمان ذاکر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: امروز بیشتر از هر زمان به تقویت مساجد، حسینیه ها و دارالقرآن ها نیاز داریم.

با توجه به وجود بیش از 75 هزار مسجد و چند هزار حسینیه و دارالقرآن در سطح کشور، باید بررسی شود چند درصد این اماکن فعال هستند.

آیا حتما باید منتظر فرا رسیدن دهه محرم باشیم تا این مساجد در خدمت مردم باشند؟ آیا نباید محصولات فاخر مبتنی بر فکر و ایده نو را برای جوانان آماده کرد و براساس اقتضائات زمان، نقشه شوم دشمن را خنثی کنیم؟ باید به فکر ظرفیت عظیم چندصدهزار نفری طلبه ها در کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذاکر : مهمترین مشکل طلبه ها معیشت آنها و خانواده شان است

ذاکر : مهمترین مشکل طلبه ها معیشت آنها و خانواده شان است