مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-06بين الملل

رییس سابق موساد: اسراییل به پایان نزدیک می شود


رییس سابق سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) تاکید کرد که اسراییل در حال تخریب و نابودی خود است و به پایان نزدیک شده است.

- رییس سابق سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) تاکید کرد که اسراییل در حال تخریب و نابودی خود است و به پایان نزدیک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تامیر باردو رییس سابق سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در سخنانی تصریح کرد که پس از امضای توافقنامه های ائتلافی بین احزاب حاضر در دولت راست افراطی، همزمان با مطرح شدن لایحه اصلاحات قضایی به این نتیجه رسیده است که اسراییل به پایان راه و نابودی نزدیک شده است.

روزنامه عبری زبان مکور ریشون در این باره گزارش داد که باردو گفته که ما از حدود 4 الی 5 ماه قبل بدون هیچ دلیل و منطقی در میانه یک عملیات ویرانگر (اصلاحات قضایی) خود را گرفتار کرده ایم.

باردو اظهار داشت که پس از انتخابات اخیر ناگهان به سمت تاریکی پیش رفتیم، به این دلیل که دولت کنونی در مسیر نابودی خود و اسراییل قدم برمی دارد.

گفتنی است در روزهای اخیر در پی تصویب نخستین بخش از اصلاحات قضایی ، رسانه های صهیونیستی درباره تشدید اختلافات درون اراضی اشغالی هشدار داده و آن را مقدمه فروپاشی این رژیم دانسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق موساد: اسراییل به پایان نزدیک می شود

رییس سابق موساد: اسراییل به پایان نزدیک می شود