مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-12اقتصادي

تخصیص 26 هزار میلیارد ریال تسهیلات به دانش بنیان های صنعت برق


دبیر ستاد اقتصاد دانش بنیان انرژی از تخصیص تسهیلات به شرکت های فعال در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی در راستای اجرایی سازی آیین نامه حمایت از تولید، - دانش بنیان در صنعت آب و برق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، زمانیان در خصوص فعالیت های این ستاد گفت: با توجه به تغییر عنوان این ستاد، اهداف و ماموریت های جدیدی برای ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان انرژی تعریف شده است.

از جمله این اهداف می توان به توسعه بازار اقتصاد دانش بنیان حوزه انرژی با بهره گیری از ظرفیت زیست بوم فناوری و نوآوری کشور، پیاده سازی پروژه های اقتصاد محور، پیشران و استراتژیک در حوزه انرژی با استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و بهره برداری حداکثری از همه ظرفیت های پیش بینی شده در قانون جهش تولید دانش بنیان اشاره کرد.

دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان انرژی خاطر نشان کرد: فعالیت ها و اقدامات مناسبی در حوزه نفت،گاز و نیرو در حال برنامه ریزی و انجام است.

به عنوان نمونه در سال جدید، جلسات کارگروه ماده 8 آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و فناور و اشتغال آفرین در صنعت آب و برق به طور منظم در حال برگزاری بوده که هدف اصلی این کارگروه تخصیص بهینه تسهیلات خطرپذیر موضوع بخشی از بند (ط) تبصره (15) قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 26 هزار میلیارد ریال تسهیلات به دانش بنیان های صنعت برق

تخصیص 26 هزار میلیارد ریال تسهیلات به دانش بنیان های صنعت برق