مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-20سياسي

افزایش 260 درصدی داوطلبان انتخابات مجلس در زنجان


تعداد داوطلبان شهرستان زنجان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دور یازدهم 260 درصد افزایش یافته است.

- پرویز خالقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امسال در قوانین انتخابات تغییراتی ایجاد شده است، اظهار کرد: بحث دو مرحله ای شدن ثبت نام یکی از این تغییرات است که مرحله پیش ثبت نام از 16 مردادماه تا 29 مردادماه عملیاتی شد.

وی تعداد ثبت نام کنندگان در این مرحله از شهرستان زنجان برای حوزه انتخابیه زنجان و طارم را 467 نفر برشمرد و گفت: این رقم نسبت به دور یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی بالای 260 درصد و نسبت به دوره دهم حدود 340 درصد افزایش یافته است.

فرماندار زنجان عنوان کرد: از دیگر تغییرات انتخابات امسال این است که در همه استان ها واحدی با نام نظارت بر تبلیغات داوطلبان به ریاست استاندار شکل گرفته است و بر نحوه تبلیغات نظارت خواهد کرد.

وی یادآور شد: 9 ماه قبل برگزاری انتخابات واحدی مبنی بر بررسی و رصد تخلفات انتخاباتی ایجاد شد که در کشور با عنوان شورای عالی و در استان ها شعبات ویژه ای بر تبلیغات انتخاباتی داوطلبان و تخلفات آن ها نظارت می کنند.

خالقی به فراهم شدن امکان استفاده همه داوطلبان از ابزارها و فرصت های تبلیغاتی چه از طریق رسانه ملی و چه خبرگزاری ها اشاره کرد و افزود: باید همه دست به دست هم دهند تا انتخاباتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 260 درصدی داوطلبان انتخابات مجلس در زنجان

افزایش 260 درصدی داوطلبان انتخابات مجلس در زنجان