مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-24اقتصادي

ارتقاء پارک ملی علوم و فناوری های نرم فارس به پردیس


پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی شعبه فارس در آینده نزدیک به پردیس ارتقاء خواهد یافت.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس گفت: پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی شعبه فارس در آینده نزدیک به پردیس ارتقاء خواهد یافت.

امیرحسین استقلال گفت: هدف از این ارتقا، حمایت از تجاری سازی خدمات و محصولات فرهنگی، هنری و رسانه ای در استان پهناور فارس است.

به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، استقلال گفت: پذیرش، استقرار، رشد و توسعه شرکت های فناور، نظارت و ارزیابی این واحدها، ارائه خدمات تخصصی کسب و کار و توسعه بازاریابی و تجارت فناوری و دستاوردهای تیم ها بخشی از فعالیت های این پردیس در جهت پرورش و بقای فعالیت های نوآورانه فرهنگی و هنری شرکت های فناور و تکمیل و بهبود زیست بوم نوآوری و فناوری نرم است.

رییس جهاد دانشگاهی فارس ادامه داد: با توجه به اهمیت اتخاذ نگرش های اقتصادی بر فعالیت ها و کالاهای فرهنگی در کنار بعد هویتی و ارزشی این محصولات، امیدواریم با تکیه بر شرایط مطلوب حوزه فرهنگ و هنر در استان فارس، بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور، حمایت از نخبگان علمی، فرهنگی و هنری کشور و بهره مندی از توان آنان برای توسعه کشور در حوزه فناوری های نرم بتوانیم شاهد سوق بیش از پیش حوزه فرهنگ با حفظ اصول مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء پارک ملی علوم و فناوری های نرم فارس به پردیس

ارتقاء پارک ملی علوم و فناوری های نرم فارس به پردیس